lördag 19 mars 2011

Frieri från främling, Chatroulette Love Song

Här är en kille som friar till en främling på internet. Det måste vara ett av de finaste frierierna någonsin. Jag kan vara avog, men jag hade nog haft svårt att tacka nej.

Vad säger ni, skulle ni sagt ja?

Jag googlade lite på detta, och det verkar vara så att detta live"frieri" var ett PR-trick av det danska bandet DoneRight Jr. Jag undrar vad tjejen tänkte efter showen", bandet har tydligen inte hört av henne efter händelsen.


2 kommentarer:

  1. Åh, jag är så himla glad! hade läste din blogg men missade att läsa din presentation och där stod det att du är intresserad av att odla mat!!! Mer too:). Men jag är nybörjare så jag kanske kan få några bra tips från dig när det blir dags att så:)

    SvaraRadera
  2. Japp, jag kanske kan komma med några hjälpsamma tips i alla fall :)

    SvaraRadera