torsdag 17 mars 2011

Det jag helst ser på TV just nu, Lista

TV är ett väldigt underhållande tidsfördriv, det tror jag de flesta tycker. Vi har bara SVT kanalerna, TV4 och 6an, så det är ett begränsat urval, och tur är väl det egentligen. TV3 och TV8 play har ju många program med, så även där tittar jag en del.



Här är min lista på de program som jag just nu helst tittar på, i ungefärlig ordning. Vad är era favoritprogram?

Borgen, Dansk serie på SVT
Big Love, SVT
Gynekologen i Askim, SVT
The Big C, SVT
Klass 9 A, SVT Lotta Edholms blogg
Veckans brott, SVT
En unge i minuten, TV4
Mary, Queen of shops, TV8, Jane´s Dreams blogg och Tommys sida
Lyxfällan, TV3, lyxnisse om sin medverkan i programmet
Solsidan, TV4

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar